Kejayaan tidak datang kepada manusia yang leka. - Charles Cahier

✿ wElCoMe 2 mY wOrLd✿

Ahad, 13 Jun 2010

Apa yang aku mahu sebenarnya???

hidup saya boleh diibaratkan seperti dalam gambar nie...haishhhhhhh...susah sangat kew nak cakap ??
kenapa la perangai manusia nie..kadang2 kalau sunyi kita dicari,kalau da tak sunyi kita dilupakan...inilah dikatakan lumrah kehidupan seorang manusia~saya benci perasaan macam nie~
ia membuat saya jelik terhadap sesiapa sahaja yang ada sifat seperti yang dikatakan..sekarang saya da malas fikirkan hal2 yang merumitkan dan membazirkan masa saya...ianya hanya tidak mendatangkan faedah kepada saya.....hurghhh bila tengok orang lain best jew bahagia ngan insan tersayang,ada tempat nak luahkan masalah...rasa cemburu pon ada....tapi saya cuba ignorekan perasaan tue..sebab orang cakap perasaan tidak boleh dilayan sangat~hurmmm wallahualam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan