Kejayaan tidak datang kepada manusia yang leka. - Charles Cahier

✿ wElCoMe 2 mY wOrLd✿

Isnin, 16 Mei 2011

pada satu malam......;)

hah ni aku nak cter pasal aku...~
malam tady punya la bosan yang amat (tuhan jew tahu) sampai berguling-guling aku kat lantai umah(sebab tak tau nak buat ape)..
nak bukak MukaBuku (facebook) abang aku plak main laptop...~
hah last2 MUNCUL satu idea...
aku pon berlari-lari anak(gegar umah..hahahha) g kat adik aku mira...
sambil berkata " wei jom tangkap gambo aku,aku nak letak kat facebook"..dia pon ON jew..
 aku pon apew ag tengok jam pukul 10.30 malam..
sambil amik Beg Makeup aku memulakan proses2 menyolek muka aku yang cute nie (cute kew..sambil tangan di dada ,mata ke atas) BAHAHAHHAHA
....macam2 fesyen tudung yang tak pernah orang buat aku buat..ASTAGA..hah tgok la hasilnya kat gambar dibawah nie ....hehehehe SELAMAT MELIHAT :)







Tiada ulasan:

Catat Ulasan