Kejayaan tidak datang kepada manusia yang leka. - Charles Cahier

✿ wElCoMe 2 mY wOrLd✿

Ahad, 28 November 2010

LOY KRATHONG

WOW memang best attend perayaan LOY KRATHONG tadi...saya diberi kesempatan melawat semua tempat dalam tokong tue~memang satu pengalaman yang tak dapat dilupakan..dan saya juga diberi satu bunga TERATAI untuk dihanyutkan didalam sungai...dia atas bunga ,nama sy ditulis..hehe the best part is buat wish! korang tau x apa wish saya....hah ni dia :

1) harap-harap saya jumpa prince charming saya...


2) harap-harap saya dapat kesihatan yg baik


3) dan last saya berharap saya adalah budak yang sangat BERTUAH!



NI ANTARA GAMBAR2 MASA SAYA PERGI TADI:

LOY KRATHONG 2010

topi loceng





pokok ini meghimpitku!







make the best wishes 4 my life...


kapal sayrie..nice kan~

 
percaya atau tidak pasu ni lagi tinggi dari aku!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan