Kejayaan tidak datang kepada manusia yang leka. - Charles Cahier

✿ wElCoMe 2 mY wOrLd✿

Ahad, 18 Julai 2010

Good Job FARAH!!!!

jam menunjukkan pukul tepat pukul 10:30...aku da berdebar-debar da nie jantung ,tuhan jew yang tahu betapa resahnya aku menunggu keputusan exam sem 2 nie~dan tiba-tiba aku pergi ke kaunter untuk amik slip exam sem 2 then ada kakak tue cakap aku nie kena denda nie sebab ta lulus ..aku mula rasa nak menangis,aku pon amik slip exam dengan perasaan yang hampa...bila aku teliti betul2 aku tengok .....3.42 itulah pointer yang aku dapat dalam sem 2 nie~huhu~ALHAMDULILLAH syukur kehadrat ilahi dapat macam nie~kalau la up sikit mesti dapat DEKAN~huhu~frust ada jugak la sikit pew2 pon kne chill sikit la..maybe next sem nie iaitu sem 3 nie aku nak dapat kan DEKAN pulak~INSYALLAH akan cuba yang terbaik!!!!doakan aku mendapat anugerah DEKAN tahun nie..huhu~~really excited sebab nak start college sudah...sem nie aku belajar bahasa MANDRIN pulak...mak ai camner la..mintak2 easy jew~amin~hope so..ok la jari-jemari aku dah penat menaip blog nie~semoga ketemu lagi di cerita ceriti aku yang akan datang~bye uols...^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan