Kejayaan tidak datang kepada manusia yang leka. - Charles Cahier

✿ wElCoMe 2 mY wOrLd✿

Selasa, 5 Januari 2010

5 tahun sudah...........

AIN NABILAH




sad. Pictures, Images and Photos


          Humm....tak sangka masa cepat betul berlalu...da genap 5 tahun sudah kawan aku meninggal dunia.
~Ain Nabilah..miss u so much~cepatnya kau tinggalkan aku ain...aku banyak wat salah ngan kau~aku ingat lagi kita selalu wat design baju sesama masa dalam kelas..kau mmg berbakat dalam lukisan..aku masih simpan kad raya last pemberian kau..kau janji nak belanjer kau makan ABC aku ingat lagi..tp kau pergi dulu menghadap ilahi...aku harap kau bahagia di alam lain...aku sentiasa doakan kau ain...sedih yg tak terhingga bila kau pergi meninggalkan aku...........walau kau telah pergi,kau tetap di ingatan aku.....AL-FATIHAH...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan